onsdag den 12. september 2012

For the love, I'd fallen on



 Der bliver mørkere, koldere og bladene mister sin farve. Jeg folder mine shorts pænt sammen, stiller min yndlings te forrest i skabet og flytter ind under min dyne. Glæder mig til hvide snefnug og gåture i regnvejr under min paraply, men savner mine solbriller og det varme sand. Føler mig lille, men samtidig  så stor. Lytter konstant til Bon Iver, medens jeg ser på bladende falde. Efteråret er her.

På gensyn sommer, vi ses næste år. 

20 kommentarer:

  1. Kære Cathrine!

    Mange tak for din kommentar på min blog - jeg kan fortælle dig, at jeg bruger et Canon EOS 1100D :)

    Desuden er jeg rigtig glad for at have fundet din blog, den er jo fantastisk fin! Glæder mig til at kigge med.

    Efterårshilsner fra mig til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dog dejligt med en så varm hilsen, i det kolde efterårsvejr.
      Tak Andrea!

      Slet
  2. Dejlige billeder og dejligt skrevet :-)
    Jeg ser selv frem til gåture i det kolde vejr, og muligheden for at drikke en masse te.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak skal du have!
      Det tror jeg også primært er det jeg vil bruge min tid på. :)

      Slet
  3. Hej igen, søde Cathrine!

    Jeg har skrevet et par ord om din fine blog her: http://andreasflyvendebilledbog.blogspot.pt/

    Håber du vil kigge forbi :)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Andrea, du er simpelten det rareste menneske jeg kender! Hvor er du dog bare sød! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet en tak, tak, tak!

      Slet
  4. årh dine billeder er så naturligt smukke!

    SvarSlet
  5. Fine billeder, dejlig blog!

    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Synes du tager nogle virkelig skønne billeder - helt klart ny følger på din blog!

    Du kunne måske tage et kig på min :)
    http://rikkefredberg.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak Rikke!
      Selvfølgelig vil jeg da kigge på din blog, er allerede på vej!

      Slet
  7. Wauw, det er nogle smukke billeder du har på din blog!

    SvarSlet
  8. Fuck det godt det her mand

    SvarSlet