søndag den 15. juli 2012

Loppefund





Ih, hvor har jeg altså glædet mig til at vise jer disse ting, jeg fik købt på et loppemarked i dag. Den yndigste skrivemaskine, ved navn Erika, et smukt gammelt Polaroid kamera, og en lækker lædertaske. Tilsammen 75 kr. i alt. Lige inden vi tog afsted sagde jeg at det var disse ting jeg ville kigge efter, og mærkværdigt nok, lå de allesammen og ventede på mig. Åh, hvor jeg glæder mig til alle de hyggelige breve jeg kommer til at skrive, og alle minderne gemt som polaroid fotografi.

Forresten har jeg også lige en anden nyhed; i går bestilte min far et spejlreflekskamera (!!). Det blev et "Canon eos 60d", et vældig dyrt kamera. Dog er det hans, men det ender garanteret med at det er mig der kommer til at bruge det mest, haha!

Hvad er jeres bedste loppefund?

10 kommentarer:

  1. Hvor er jeg jaloux. Jeg ved ikke hvad, der er mit bedste loppefund...

    http://madebymoustache.blogspot.dk/
    http://alittlebitpie.tumblr.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det skal du da ikke være. :-)

      Slet
  2. Nøj nogle fine ting, og så billigt! Det må jeg sige, respekt.
    Mit bedste fund er nok en gammel kuffert med slidte klistermærker fra hotteler og lufthavne rundtomkring i verden.
    Rigtig fin blog iøvrigt!

    skaevvinkel.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor lyder den dog bare fin den kuffert!
      Tusind tak Sonia!

      Slet
  3. Misundelig, jeg har aldrig held med at finde sådan nogle gode fund... :)

    http://trendbyisa.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det plejer jeg heller ikke at have, så jeg er faktisk også lidt forbavset, hæ. :-)

      Slet
  4. Hvor er du dog heldig! Har aldrig fundet sådan nogle fund, ævæv... ku' godt den erika der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også kun gjort den ene gang. Jeg elsker også min Erika! (:

      Slet
  5. Mit bedste loppemarkedsfund er faktisk et polaroidkamera helt magen til dit. Det er rigtig hyggeligt, men desværre dyrt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Var selve dit kamera dyrt, eller filmen? For jeg kan kun være enig med dig hvis det er filmen. 10 billeder for 150 kr. er altså liiidt pebret.

      Slet