mandag den 2. juli 2012

Starten på en ny måned




Min solcreme er lækker, jeg ved det godt.

//Nederdel - Vistnok fra New Yorker // Blomster top - Vistnok også fra New Yorker // Parfume - Gave fra min far// Solcreme - Matas//

Disse ting, er ting som jeg virkelig har gjort brug af i juni måned. Nu har vi så taget hul på juli, og kan med glæde se frem til en hel måned med sommerferie, ihvertfald for mit vedkommende. Håber i har det godt derude, og har nydt de enkelte solskinsdage der har været. I dag var jeg med min morfar og min søster, ude og finde guld, haha. Som I nok har regnet ud fandt vi ikke noget, men det var da hyggeligt alligevel. Desværre glemte jeg mit kamera (igen!), skønt der var utrolig mange ting at tage billeder af.

Noget andet jeg gerne lige ville fortælle jer er, at jeg nu har 13 faste læsere (hurra!), men jeg savner dog virkelig jeres små søde kommentarer. Mange af mine indlæg har slet ikke nogen kommentarer. Har I ikke noget at skrive eller interessere det jer bare ikke? Jeg synes ihvertfald at det er hyggeligt at læse hvad I synes, så det ville altså være rart.

Så har jeg lavet lidt om på layoutet. Hvad synes I om det? Bliver det for meget med det ude i siden? Jeg vil rigtig gerne hører jeres mening, så jeg kan gøre bloggen bedre.

8 kommentarer:

  1. Jeg synes at det er vildt godt med det ude i siden <3 - God idé :)
    xo Pauline

    SvarSlet
  2. Du er i sommer humør- dejligt.

    - Jeg er enig med Pauline.

    SvarSlet
  3. Er vild med den nederdel på det første billede, overvejer selv at købe den :)

    SvarSlet
  4. Bilederne er rigtig flotte. Og nederdelen woow den er pæn :)

    http://victorialaugh.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. (:
      - og ja, jeg er også selv ret vild med den.

      Slet