torsdag den 3. januar 2013

Time goes by

Jeg er helt nervøs. Nervøs for at I alle har glemt mig. Nervøs for at I aldrig vil læse denne blog igen. Nervøs for året 2013. Nervøs for om jeg mon har truffet de rette beslutninger, og om jeg mon vil i det nye år. Nervøs for alting.

I år valgte jeg at starte denne her blog, og det har været en af de bedste ting jeg har gjort. Alle de søde kommentarer jeg får, de gør mig så glad indeni. Denne blog har helt klart været et frirum for mig, et sted hvor jeg kunne dele mine tanker, gode såvel som dårlige. Et sted hvor jeg kunne dele mine billeder, og oven i købet få ros for dem. Så jeg vil egentlig bare gerne sige tak. Tak for alle de smil i har bragt frem, og for at give jer tid til at smutte forbi min blog, selvom det kun var ti sekunder. Det betyder alligevel en del.

I slutningen af november valgte jeg at holde en pause. Der gik så lang tid mellem mine indlæg, og jeg var bange for at miste jer alle sammen. Så jeg gjorde det officielt og holdte en lille pause. Jeg fortryder selv at jeg gjorde det, for jeg har virkelig savnet "mit lille sted".

Jeg vil begynde at blogge igen, men jeg kan ikke love jer at det bliver ofte. Skolen tager meget af min tid, og jeg er vel typen der let bliver småstresset. Jeg har heller ikke lyst til at ligge ligegyldige ting ud på min blog, så det bliver nok sådan det er.

Jeg ønsker alle jer fantastiske mennesker derude et fantastisk 2013!
Pas på jer selv!

Undskyld for dette lange, men forhåbentlig ikke alt for kedelige indlæg, jeg synes bare lige I skulle vide det. 

4 kommentarer:

  1. Man er altid nervøs med en blog, kan ikke sige andet end get used to it! ;)
    Vil du muligvis følges?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er selvfølgelig rigtigt!
      Jeg kigger da forbi!

      Slet
  2. Jeg synes du gør det godt, og vil med glæde læse med :) Men fedt du er tilbage, også selvom det ikke bliver lige så ofte:)

    SvarSlet