onsdag den 20. februar 2013

Noget på hjertet?

Der var nogle af jer der ønskede at jeg lavede en spørgerunde - så spørgerunde skal I få!
Jeg føler egentlig ikke at I kender mig så godt, måske har jeg ikke været så god til at åbne mig op for jer. Jeg har ikke løjet for jer, men jeg tror jeg har gemt mig bag ved mine billeder.
Så dette vil blive en rigtig god mulighed for at I kan lære mig bedre at kende.
I kan spørge mig om alt mellem himmel og jord, alt fra yndlingsfarve til fremtidsdrømme. Spørg løs!
Jeg skal også lige spørge jer om noget; vil I gerne have at jeg svare på spørgsmålene i en video eller skal jeg bare svare i et indlæg? Hvad synes I?
I kan stille spørgsmål i kommentaren eller sende en e-mail indtil den 8. marts. 
 
Og så en sidste ting; min og min klasses film er næsten lige blevet lagt ud på filmlinjen. Vi har brugt rigtig lang tid på at lave en forholdsvis kort film, og jeg synes at jeg har lært rigtig mange gode ting. Det hat været fantastisk at arbejde sammen med bl.a. proffesionelle instruktører og fotografer. Jeg må indrømme, at i starten var jeg kritisk omkring det at vi skulle lave film. Men nu her er jeg meget taknemmelig for at have fået lov til at opleve det jeg har.
Filmen er en gyser som handler om drengen Lucas der bliver uvenner med kæresten Nannas. På vej hjem fra en fest møder Nanna en mystisk dreng. Men hvem er han, og hvad vil han hende egentlig?
Du kan se filmen her.

3 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at høre noget om dine fremtidsdrømme. Hvad skal du efter niende klasse? Hvis gymnasie; hvilke hovedfag(hvis du er kommet så langt)?
    Hvad drømmer du om en dag at skulle beskæftige dig med?

    Jeg ville synes en video ville være fed, for man lærer dig vel bedre at kende via en video end tekst. :)

    SvarSlet
  2. -Hvilket kamera bruger du?
    -Hvem er dit idol?
    -Hvem er dit stilikon?
    -Går du meget op i dit tøj?
    -Hvem er din yndlings-blogger?
    -Læser du Nanna-Nova?
    -Hvad er dine tre mest spillede sange på iTunes?

    -Pauline <3

    SvarSlet
  3. Skøn og personlig blog
    har desværre ikke lige nogle spørgsmål.. haha :)
    det ville betyde meget hvis du kiggede forbi

    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet