fredag den 8. februar 2013

Sommer





Jeg savner sommeren. Jeg savner det at have fri, og sovelænge. Jeg savner at blive vækket af solens stråler, som kærtegner min kind.Jeg savner at gå med bare tæer i det friske grønne græs, og plukke søde dybrødejordbær. Jeg savner at spise alle dagens tre måltider på terrassen under denhede sol. Jeg savner at hoppe på trampolin, og mærke suset i maven hver gangdet går nedad. Jeg savner at hoppe op på min cykel, og udelukkende følge lydenaf havets brusen og duften af saltvand. Jeg savner at gå ture i skoven, med enkæmpe isvaffel, og Molly der spæner frem og tilbage. Jeg savner at sejle tilSverige med Morfar og farer vild i de svenske skove, fordi han altid insistererpå at tage en lille omvej. Jeg savner at løbe rundt på min mormors plæne, ogsvinge mig i rebet ved skoven med min onkel. Jeg savner at være hos min farmor,hvis grønne møbler bliver endnu finere på en smuk sommerdag. Jeg savner atmødes med Pauline på ”toppen af bakken” og cykle i fællesskab hen til voreshemmelige sted. Jeg savner familiearrangementer hjemme hos mig selv medsodavand og vikingespil. Alt i alt savner jeg bare overskuddet alle menneskerhar om sommeren, glæden og smilene. 
Jeg savner sommeren.

2 kommentarer: