torsdag den 14. juni 2012

Slentre ned ad strøget...




// 1. Taske fra H&M til 50 kr. // 2. Top fra Deres til 229 kr. // 3. Alm. hvid top fra Monki til 80 kr. // 4. Trøje fra Nørgaard på strøget til 235 kr. // 5. Løse bukser fra Monki til 120 kr. //

Jeg var på strøget i dag med Silje, og begge vores mødre. Det var virkelig hyggeligt, og ja, jeg fik shoppet en del. Jeg er især glad for den brune skuldertaske, som kun kostede 50 kr! Jeg har længe ledt efter sådan en taske, men dem jeg har fundet har været alt for dyre. Selvom vejret var lidt gråt, og der var et par byger, var det stadig den lange køretur værd. Man kunne jo altid smutte ind i en butik, indtil regnen var ovre.

Som I nok har bemærket, har jeg lavet en ny header. Jeg er selv ret glad for hvordan den endte med at se ud. Hvad synes I om den?

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog du har. :) Kan godt lide headeren, men jeg synes du skal flytte den ind i midten.

    -Liv
    http://lovefashionandphotos.blogspot.dk/

    SvarSlet